Τις ίδιες ώρες 11 με 16:30 θα ακινητοποιηθούν τη Δευτέρα, 28 του μήνα, όλα τα ΜΜΜ, καθώς οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες θα πραγματοποιήσουν κοινή γενική συνέλευση στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, προκειμένου να αποφασίσουν από κοινού την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεών τους.
Πηγή
Πηγή














































































































0 comments:
Δημοσίευση σχολίου